Sunday 7 July 2013

Follow Me On Bloglovin'

CLICK TO SEE MORE

Dragi moji...jedno brzinsko javljanje od mene! Ako me pratite na Facebook-u već znate da je ispitna sedmica iza mene. Umor me je već stigao i poslije ovog posta ušuškat ću se u dekicu i uz šolju crnog čaja, meni omiljenog, odmarajući provesti ovu nedjelju. Nadam se da razumijete i da ćete me i dalje pratiti!

Ne znam da li ste već upoznati sa činjenicom da se Google Reader zatvara 1.7., tako da liste blogova koje ste imali i koje ste pratili su nestale tj. će nestati. 


Sada možete pratite moj blog na još zanimljiviji i jednostavniji način, pravljenjem profila na BLOGLOVIN'-u. Svoju blog-listu možete prebaciti na OVAJ način.

Nadam se da se pratimo ;)


1 comment:

Thank you all, for your lovely comments! I appreciate and read every single one of them. It really means a lot to me <3