Saturday, 18 May 2013

OVS Photo Shooting Part1

Kakav divan dan...šoping, slikanje, smijeh! Minela sa bloga Minela J .World i ja uživale smo birajući odjeću u prodavnici Oviesse. Tačnije u pitanju su tri brenda a danas vam upravo predstavljam Oviesse. Oviesse nudi talijansku modu visoke kvalitete unazad 36 godina, te je vodeći u talijanskoj odjevnoj industriji zahvaljujući spajanju talijanskih i svjetskih  modnih trendovaTrenutno u svim Oviesse prodavnicama je proljetno sniženje do 50%. Stavit ću i cijene određenih komada kojih se sjećam. Pripadnice nježnijeg spola mogu birati između ležerne odjeće za mlađe i nešto prefinjenije komada za poslovne dame. Potrebno je bilo odgovoriti na zadatak, look za mladu i uspješnu poslovnu ženu. 

Za uspjeh u poslu prvenstveno su važne vještine, ali treba obratiti pažnju i na prvi dojam koji ostavljamo u komunikaciji sa poslovnim saradnicima. Možemo reći da postoje četiri osnovne kategorije oblačenja za radno mjesto, a to su: bussiness profesional,  bussiness casual, smart casual i casual.

Odabir je pao na hlače i prozračnu košulju idealnu za predstojeće ljetne dane. Kombinacija je idealna za mlađe poslovne dame u kojoj ćete izgledati opušteno, a ipak poslovno. S tim da ovu košulju možete skroz zakopčati, eventualno kosu svezati u nisku pundžu i na taj način dobit ćete nešto klasičniji i strožiji look. Nažalost na fotografijama se ne vidi stvarna ljepota ovih hlača, jer na njima su sitno oslikane ruže. Ukoliko radite u javnoj ili državnoj firmi i ako postoji pisani „dress code“ ovo ne bi bila dobitna kombinacija. Odjeća treba biti prikladna, te ona uveliko ovisi o vrsti radnog mjesta i uniformiranosti koju vaša firma zahtijeva.

Sigurna sam da ćete i vi pronaći nešto za sebe u Oviesse prodavnicama.




Ups... zaboravili smo skinuti zujalici. Srećom, ubrzo smo je uklonili i bez problema nastavili slikanje.










     *( no Photoshop)


Let me know what you think!


16 comments:

  1. fabolous pics dear...
    xoxo
    happy week end

    NEW POST!!!
    ♥ Vendy ♥
    follow me on:
    The simple life of rich people blog

    ReplyDelete
  2. Cestitam od srca! <3
    Svaka cast i kolegici blogerici ali ti...ti si prekrasna, meni jednostavno najljepsa i najbolja! :)))

    ReplyDelete
  3. Super su fotografije, izabrala si divnu kombinaciju! Cestitam na saradnji :)

    ReplyDelete
  4. Predivne ste, ti si ko lutak znaš to, i zavidim vam punooo :****

    ReplyDelete
  5. I love the post:) Have a wondersul weekend!

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. Rekla sam ti ja;)

    Fotografije su bas prirodne, i blistatas! Nady moj love it and love you <3 Dodji mi u Stambol!

    ReplyDelete
  7. Hi!

    Of course I would like us to follow each other. These are my lins:


    http://alcinacunha.blogspot.pt/

    https://www.facebook.com/pages/Golden-Dress/411006162315835

    http://www.bloglovin.com/en/blog/7173299


    Let me know if you go and I'll be sure to do the same back

    Big kiss

    ReplyDelete
  8. Hi! Thanks for visiting my blog!

    I'm following you on GFC! Hope we can be blog buddies!

    http://between-friends-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ponosna sam na svoje ljepotice!
    Dobila sam mail sa ostatkom fotografija, sta da kazem, predobre su!

    <3

    ReplyDelete
  10. Cool post! you look beautiful!

    ReplyDelete

Thank you all, for your lovely comments! I appreciate and read every single one of them. It really means a lot to me <3