Sunday 12 February 2012



Napokon sam odlučila da pokrenem vlastiti blog :) Na samom početku sam već znala da će to biti blog posvećen ljepoti i svim tim ženskim stvarčicama i temama.
Pokušat ću da u svakom svom postu dam svoj lični stav i iskustvo na određenu temu, proizvod i sl.
Pa da počnemo... 
Odlučila sam da prvi post bude vezan za lakove s obzirom na to da već par dana razmišljam koji lak da nanesem, misleći na boju. Pa evo mojih pet omiljenih lakova brenda Rimmel:



Ove boje koristim tokom cijele godine bez obzira na godišnje doba.
Nokte sam malo "odmorila" od slojeva i slojeva laka pa oni trenutno ovako izgledaju:


Znam da nisu baš najljepši ali šta da se radi? Ipak moji su. Sada su u mnogo boljem stanju nego od prije 2-3 mjeseca kada su bili mnogo žuti. Nisam pušač tako da nikotin nije uzrok tom žutilu. Mislim jednostavno da  je bilo do moje prehrane i moje ljenosti da prije već određenog laka stavim prvo zaštitini sloj (base coat).

Više o noktima i lakovima u nekom narednom postu, mislim da je za početak dovoljno :) 

P.S.: odlučila sam se za boju Red Award :)

Lijep pozdra

No comments:

Post a Comment

Thank you all, for your lovely comments! I appreciate and read every single one of them. It really means a lot to me <3